logo

NEW HOLLAND & CASE IH Serwis ciągników i maszyn rolniczych
✆ 697 77 87 80
| Wólka Lesiewska 42, 96-230 Biała Rawska, woj. łódzkie

idea

Nasze specjalizacje
arrow


Serwis mobilny Case i New Holland


  • naprawy maszyn na miejscu u Klienta dzięki mobilnym pojazdom serwisowych
  • serwis pogwarancyjny maszyn rolniczych CNH
  • przeglądy okresowe ciągników, kombajnów oraz innych maszyn rolniczych
  • diagnostyka komputerowa ciągników i kombajnów
  • kalibracja podzespołów w ciągnikach, kombajnach i innych maszynach

Obsługa maszyn pogwarancyjnych


    Profesjonalny serwis NOVAFARM pozwoli Państwu utrzymać maszyny rolnicze w dobrym stanie. Nasi wykwalifikowani pracownicy z dużą precyzją są w stanie zdiagnozować powód i miejsce wystąpienia usterki, po czym skutecznie ją usunąć. Nasza oferta obejmuje także mobilny serwis maszyn rolniczych zapewniając serwis i naprawy maszyn na miejscu u Klienta.
















Sprzedaż i montaż osprzętu dodatkowego


idea

Sprzedaż części zamiennych


idea

Serwis i naprawy: ✆ 697 77 87 80 Części zamienne: ✆ 787 08 80 34

Zalety serwisowania maszyn rolniczych w NOVAFARM


NOVAFARM specjalizuje się w serwisowaniu maszyn rolniczych na terenie woj. łódzkiego i mazowieckiego od wielu lat. Naszym Klientom gwarantujemy najwyższy standard oferowanych usług, jak również atrakcyjne oraz konkurencyjne ceny. Zapewniamy także fachowe doradztwo, jak również szybki czas realizacji usług serwisowych, co ma ogromne znaczenie w przypadku branży rolniczej.

Jak przebiega serwisowanie maszyn rolniczych w NOVAFARM?


W pierwszej kolejności przeprowadzamy dokładny wywiad w celu określenia czynności serwisowych. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności z pracą maszyny, dokładnie analizujemy źródło problemu. Zapoznajemy się także z historią maszyny – w jaki sposób była ona serwisowana i czy w przeszłości występowały usterki, które mogą mieć związek z obecną awarią. Po dokładnej diagnostyce wykonujemy kosztorys, po czym przedstawiamy go Klientowi. Po jego akceptacji, zamawiamy części do maszyn i przystępujemy do naprawy pojazdu. Po przeprowadzeniu czynności serwisowych upewniamy się, że problem został rozwiązany, po czym zdajemy maszynę Klientowi.

idea

Skontaktuj się z nami
arrow